
Vi mødtes ved Randbøl Hede, hvor vi gik en tur og derefter spiste frokost.
Derefter gik turen til Ribe, hvor vi fik en rundvisning i vikingebyen.


Efter indkvartering på Danhostel Ribe var der aftensmad og hygge med snak og sang
Lørdag gik turen til Manø med traktorbussen. På Manø var der frokost og en fortælletur på øen.


